بلک بری جدید شبیه آیفون است
بلک بری جدید شبیه آیفون است
ساعت | بازدید : 545 | نویسنده : پیمان بخشی | ( نظرات )

تورستن هیز، مدیر اجرایی بلک بری یا ریسرچ این موشن تصمیم گرفته است که از این شرکت دیگر با نام سازنده تلفنهای هوشمند بلک بری یاد نشود و نام عجیب آن " ریسرچ این موشن" به بلک بری تغییر کند. این تغییر برند همزمان با معرفی رسمی سیستم عامل BlackBerry 10 و دو تلفن جدید این شرکت صورت گرفته است.
فراک بولن رئیس بازاریابی بلک بری اظهار داشت: ریسرچ این موشن به نام عجیبی تبدیل شده است و ما اعتقاد داریم که اکنون زمان یک تغییر نمادین برای نام این شرکت است. ما می خواستیم یک برند داشته باشیم تا تمام تلاشهای بازاریابی خود را روی آن متمرکز کنیم.
این تلاشها روز یکشنبه به اوج خود خواهد رسید، چرا که بلک بری آگهی های تبلیغاتی خود را برای معرفی بلک بری Z10 به عنوان یک تلفن با صفحه لمسی و بلک بری Q10 به عنوان تلفنی که دربرگیرنده صفحه کلید فیزیک بلک بری و همچنین یک صفحه لمسی کوچکتر است.
این تغییر نام بزرگترین شگفتی در معرفی هیز بود. این شرکت از ماه می آغاز به نمایش تلفنهای صفحه لمسی و سیستمهای عامل کرده و در آن زمان برای توسعه دهندگان برنامه های اجرایی نمونه های اولیه را نیز فراهم کرده است.
تحلیلگران فناوری و توسعه دهندگان برنامه های اجرایی که به بلک بری Z10 و 10 دسترسی داشته اند از این بلک بری Z10 استقبال کرده و از آن با عنوان نخستین تلفن رقابتی صفحه لمسی این شرکت یاد کرده است.
بلک بری اعلام کرده است که Z10 از روز 5 فوریه ( 17 بهمن) کانادا و از ماه مارس در ایالات متحده وارد بازار فرو می شود. شرکت اپراتور ورژن وایرلس اعلام کرده است که Z10 را به قیمت 200 دلار با یک قرارداد 2 ساله به فروش می رساند. اما سایر اپراتورها اعلام کردند که قیمت را چندی بعد اعلام می کنند.
براساس اظهارات هیز که از یک سال پیش تاکنون مدیر اجرایی این شرکت شده است، مدل Q10 دارای صفحه کلید در ماه آوریل وارد بازار می شود.
جان داوسون تحلیلگر اووم اظهار داشت که هرچقدر زمان بین معرفی و دسترسی در بازار طولانی تر باشد، وضعیت بدتری رقم می خورد.
blaci.jpg
از نظر ظاهری Z10 شبیه آی فن است و گوشه های آن اندکی گرد تر است و برخلاف رقبای خود دکمه بازگشت به صفحه خانگی ندارد و تنها به انگشت کاربر روی صفحه 4.2 اینچی خود متکی است.
پردازنده 2 هسته ای با فرکانس با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم در کنار حافظه داخلی 16 گیگابایت که با افزودن حافظه جانبی 32 گیگ قابل افزایش است، WiFi، جی پی اس، بلوتوث 4، ارتباطات حوزه نزدیک، شتاب سنج، مغناطیس سنج، ژیروسکوپ و سنسور نور از دیگر ویژگیهای این دستگاه است.
شرکت بلک بری اعلام کرد که بیش از 70 هزار برنامه اجرایی برای سیستم عامل بلک بری 10 در دسترس قرار دارد.



موضوعات مرتبط: گوشی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
نظر سنجی

آیا قالب شاه اطلاعات گرافیکی است ؟

خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 352
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1

تاریخ امروز :

تست آنلاین کد ها

از شاه اطلاعات در گوگل پلاس حمایت کنید



تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شاه اطلاعات و آدرس kinginfo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 352
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :