مایکروسافت بعد از اُتوکشی لوگوی قدیمی خود و درآوردن لوگویی جدید از دل آن حالا به جان بینگ افتاده و قصد دارد لوگوی موتور جستجویش را عوض کند.
پس از تغییر چهره یاهو و شایعات مشابه برای گوگل این سومین موتور جستجوی بزرگی ست که دست به بازطراحی لوگوی خود می زند. البته تیم بینگ تغییر قیافه را سر آغاز تغییرات بنیادی و اساسی تر قرار داده تا در مواجهه با رقبا از میدان به در نشود.
از جمله این تغییرات ارائه اطلاعات کاربردی در صفحه نتایج است شبیه کاری که مدتی پیش گوگل انجام داد. پاسخ به سوالات ساده ای مثل وضعیت آب و هوا، فاصله تا یک مقصد خاص و طلوع و غروب خورشید یکی از این تغییرات است که می تواند به کاربردی تر شدن جستجوگر کمک کند.